HJÄLP MIG!

Det är med gråten i halsen jag tillägger detta. Men Isabelle är spårlöst borta.

Vi var ute igår natt (natten till söndag) och vi var såklart helt borta, vi hade ingen koll på varandra. Vi misstänker att hon förvann runt 01:00-03:00. Vi festade i en lägenhet vid Östermalm och sedan skulle vi ut.

Snabb beskrivning:
Hade på sig en svart skinnjacka av märket Jofama (Kenzas), mörkblåa tighta jeans, en stickad, vit, tröja och en svart top under den. Håret hennes var lockat och hon hade även på sig ett par jeffrey campbell skor (svarta).
Ca. 1.85 cm lång (me klackar), naturligt blond, smal.

Tveka inte att höra av er här i kommentarsfältet. Inget är polisanmält än pga att hennes föräldrar är bortresta till london på konferens, de har icke fått reda på något om Isabelle ännu. Men jag, min familj och hennes syrra är ständigt ute och letar så gott som vi kan!! Hennes syrra ringer imorgon och berättar.

Kramar Nessa

Isabelle, vi tänker på dig. Vad som än hänt kommer du alltid finnas i allas ♥an
Detta får inte vara sant... Vill bara gråta tills jag dör.

| loveletters ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Ska vi komma ihåg dig? ♥

E-postadress ♥ (kan ENDAST vi se)

Hemsida/Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback