nu ska jag förklara.

Hej!

Jag ska förklara varför jag inte bloggat

Min lilla syster blev plötsligt sjuk och ingen visste varför, sjukt konstigt. Vi ringde till mormor (som jobbar som sjuksköterska) och kollade med henne om hon visste vad som skulle kunna hänt. Mormor bad oss åka in på sjukhuset med henne och det gjorde vi. Och nu har hon varit där i tre dagar. Sjukt jobbigt. Vill bara gråta tills jag dör, jag oooorkar inte :( Vi väntar (ÄN!) på provsvaren som förhoppningsvis kommer när som helst. Doktorerna och min familj har faktiskt en aning om vad det kan va.. men jag säger inget här.
Och.. en grej till. Lille chippen blev halt för Freya sparkade honom i hagen.. hehe. Så vi har haft lite fullt upp med det också..


Och vi får se när vi avslutar tävlingarna. vi har ännu inte gått igenom kommentarerna, men förhoppningsvis ska vi kunna avsluta tävlingarna och fixa fram en vinnare innan 15 maj.

nessa

| loveletters ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Ska vi komma ihåg dig? ♥

E-postadress ♥ (kan ENDAST vi se)

Hemsida/Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback