Påskmyys

Hej! Just nu sitter jag i en stor hoodie och ett par pyjamasshorts och gör mej i ordning inför lite påskmiddag med familj och släkt och sedan blir det fest!
Tänkte locka håret idag vilket jag inte gör ofta och sedan kör jag på en snygg klänning, höga klackar och snygg sminkning!

Fick lite påskägg igår av mina fina släktingar, puss på er! ♥
(lägger in bilder också för att jag är så snäll runt påsken, haha)








Farmfor och farfar:



Face mist från Makeupstore (har velat haft den i evigheter)



Presentkort på Makeupstore 500:-


Makeupstore Dual Foundation










Mormor:



500 kronor

+ ett O.P.I nagellack i färgen Passion (bilden hade damp)









Moster, hennes man och deras barn (mina kusiner):



1000 kronor







Farbror, hans tjej och deras barn (mina kusiner):



1000 kronor

+ ett stort påskägg med massor av godis


Sedan så fick jag lite annat av familj och vänner, fina ni är!

Nu måste jag göra mig i ordning och äta påskbord, puss och kram!

/ Isabelle Nyström ♥




| loveletters ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Ska vi komma ihåg dig? ♥

E-postadress ♥ (kan ENDAST vi se)

Hemsida/Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback