TÄVLING 5#



IDAG HAR DU CHANSEN ATT VINNA:



EN VALFRI NIKON COOLPIX S220 I VALFRI FÄRG AV DE OVAN

(våra pappor är snälla och sponsrar med deras jobb :) )

Det du behöver göra:

♥ Kommentera detta inlägget att du är med och vilken färg och VARFÖR.

♥ Följ vår blogg via BlogLovin'
Om du inte har bloglovin behöver du inte följa! Men du har större chans att vinna!


Håll tummarna!


Lycka till ♥

| loveletters ♥
Karolin

Hej!

Jag är absålut med och tävlar om en coolpix! Och jag skulle gärna vela vinna för att jag vill så gärna ha en Nikon kamera! Jag har aldrig haft en egen kamera utan vi har en gemensam som familjen delar på.. Och det är tråkigt, för jag kan då inte ta bilder på mig själv utan att mamma, pappa o syrrorna måste kolla på bilderna. Asjobbigt!

2012-04-08 @ 13:42:52
Ellinor Vikstrand

Har aldrig haft en systemkamera och har alltid velat ha en. Har önskat mig varenda jul födelsedag osv men svaret är alltid, det är för dyrt. Skulle bli överlycklig om jag vann! :D

2012-04-09 @ 22:07:43 URL: http://http://ellinorvikstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Ska vi komma ihåg dig? ♥

E-postadress ♥ (kan ENDAST vi se)

Hemsida/Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback